• days
  • :
  • Hours
  • :
  • Minutes
  • :
  • Seconds

SPOMLADANSKO ČIŠČENJE: 20% popust na vse izdelke

Vprašanja

Splošna vprašanja in pomoč pri nakupu sedežne garniture

Kako se elementi sedežne garniture držijo skupaj?

Ježki

Večina FEYDOM sedežnih garnitur se spenja z ježki – ježke pripnemo na filc (gre za črno blago, ki se nahaja pod prevleko in ga zatipamo na spodnjem delu sedežne) enega in drugega elementa, ter elemente tako povežemo med sabo.

# Z ježki fiksiramo sedežne: BonBon, Clooods, Choice, Cuban, Diagon, Matacao in Mustang

 

Kovinski konektorji

Sedežne s shranjevalnimi prostori spenjamo tudi s kovinskimi konektorji – gre za železne elemente, ki jih postavimo shranjevalna prostora dveh elementov.

# S kovinskimi konektorji spenjamo: BonBon, CasCais, Choice in Cuban

 

Koleščki

Dva modela fiksiramo s koleščki – te ”zaklenemo” tako, da zatič pritisnemo navzdol.

# S koleščki fiksiramo sedežne: BonBon in Gemini

 

Gumice

Sedežne na nogicah spenjamo tudi z industrijskimi gumicami tako, da gumico napnemo med nogicama dveh različnih elementov.

# Z gumicami spenjamo sedežne: Clooods, Diagon in Mustang

 

Zobati konektorji

Pri modelu Gemini M pa pri spenjanju uporabljamo zobate konektorje – pritrdimo jih tako, da zobe nastavimo na trikotni kovinski del drugega elementa in ju potisnemo skupaj. Ločimo ju tako, da element s trikotnim delom dvignemo, da zobje popustijo.

Kadar želimo sedežno postaviti v drugo pozicijo, elemente za fiksacijo snamemo ter jih ponovno namestimo, ko želimo, da se elementi ponovno držijo skupaj.

💡 V primeru, da se ježki in gumice obrabijo, nas kontaktirajte, da vam brezplačno pošljemo nove.

Kateri materiali se dobro čistijo?

Na voljo imamo Easy Clean (enostavno čiščenje) materiala Mollia in Icon.

Mollia (mikrofibra) je že na splošno znana kot material, ki ga je zelo enostavno očistiti. Večino madežev boste lahko očistili že z uporabo mokre krpe ali vlažilnega robčka (robček ne sme vsebovati alkoholnih ali agresivnih čistil, da ne pride do razbarvanja ali poškodbe tkanine).

Material Icon je impregniran material – vsebuje premaz iz nanodelcev, ki preprečuje prepuščanje tekočin v notranjost
garniture. Vodoodbojnost drži do 6h, vseeno pa priporočamo, da polito tekočino ali madež čimprej odstranite iz blaga in dobro očistite.

Vse naše sedežne imajo pod prevleko filc, pod filcem pa silikonski ovoj, ki skrbi za to, da se, v primeru polite tekočine, notranjost garniture ne bi poškodovala oz. tekočina ne bi pronicala vanjo. Ta sloj imajo vse naše sedežne, zato je uporaba globinskega sesalnika prepovedana, saj s tem lahko pride do poškodbe silikonskega ovoja, ki začne prepuščati.

💡 Vse pa lahko potestirate tudi sami – naročite si brezplačne vzorčke.

Delate sedežne po meri? Se da narediti elemente po meri?

Sedežnih garnitur po meri ne izdelujemo, toda to ne pomeni, da se naše sedežne ne dajo prilagoditi vašemu prostoru. Ena izmed naših osnovnih in najpomembnejših lastnosti je modularnost (sestavljivost). Vsak posamezen element ima določeno dimenzijo, elemente pa dodajamo in odvzemamo, da se čim bolj približamo meram, ki jih potrebujete. Pridobi naš predlog FEYDOM sedežne garniture po meri!

Navadno v takšnih primerih, glede na prejete informacije, sestavimo več različnih možnosti, z različnimi modeli sedežnih garnitur.

Velika prednost naših garnitur je tudi to, da se jih lahko čez čas nadgradi. Primer: doma imate našo sedežno garnituro Clooods. Ker ste se preselili v novo stanovanje, ste s seboj vzeli obstoječo sedežno, vendar je stanovanje večje, zato bi si želeli večji sestav – naknadno lahko naročite dodatne elemente, s katerimi povečate že obstoječo zofo. Velja tudi obratno, naslonjač, ki je bil prej del sedežne hitro posamezni element v drugi sobi.

Kaj je boljše pri notranji strukturi - poliuretanska pena ali žepne žičnate vzmeti? Se sedalni deli posedajo? Kakšna je nosilnost?

Pri ocenjevanju materialov, uporabljenih v FEYDOM sedežnih garniturah, kot sta visokokakovostna poliuretanska pena in žepkaste žične vzmeti, je pomembno upoštevati več dejavnikov, kot so udobje, vzdržljivost, podpora in vzdrževanje. Poleg tega je za zagotavljanje dolgotrajne vzdržljivosti sedežnih garnitur ključno redno menjavanje položajev sedenja in ustrezno vzdrževanje.

Visokokakovostna poliuretanska pena pri FEYDOMu:
Udobje
: Pena nudi odlično oporo in zagotavlja udobno sedenje.
Vzdržljivost: Pena je trpežna in odporna, še posebej pri večji gostoti, ki jo FEYDOMove sedežne garniture zagotavljajo.
Dolga življenjska doba: Višja gostota pene v FEYDOMovih garniturah omogoča večjo odpornost na stiskanje in daljšo vzdržljivost. To dosežemo tako, da poliuretansko peno pred uporabo damo na hladno stiskanje.
Nosilnost: Pena z večjo gostoto lahko prenese tudi večjo težo.
Vzdrževanje: Ne zahteva posebnega vzdrževanja, vendar je za ohranjanje oblike in udobja priporočljivo redno menjavanje položajev sedenja. (več spodaj)

Žepne žičnate vzmeti:
Podpora: Nudijo trdnejšo podporo in bolj optimalno porazdelitev teže.
Udobje: So izjemno udobne, še posebej ker so prekrite s plastjo pene, klobučevine in silikona.
Vzdržljivost: So na splošno zelo trpežne, z dolgo življenjsko dobo, ki se lahko primerja in nekoliko presega dobo visokokakovostne pene.
Nosilnost: Žepkaste vzmeti lahko prenesejo večjo težo brez izgube strukturne celovitosti.
Vzdrževanje: Za ohranjanje oblike in udobja je prav tako priporočljivo redno menjavanje položajev sedenja.

Dodatni nasveti za vzdrževanje in dolgotrajnost:

Čiščenje in nega: Redno čiščenje in uporaba ustreznih čistilnih sredstev lahko podaljša življenjsko dobo materialov.
Izogibanje ekstremnim temperaturam in direktni sončni svetlobi: To lahko prepreči bledenje in poškodbe materiala.

Zaradi kvalitetne notranje strukture sedežnih garnitur vam nudimo kar 5 let garancije na notranjo konstrukcijo. Za daljšo življenjsko dobo zato priporočamo, da elementov ne obremenjujete z več kot 150 kg ter jih uporabljate enakomerno – če ugotovite, da ste na enem delu bolj pogosto, ga periodično zamenjajte z drugim.

Končna izbira med peno in vzmetmi je odvisna od vaših osebnih preferenc glede udobja in podpore, pa tudi od pričakovanj glede vzdržljivosti in enostavnosti vzdrževanja. Pri tem je pomembno, da upoštevate tudi vaš življenjski slog in potrebe.

Kako se čistijo sedežne garniture in prevleke?

Postopek odstranjevanja madežev s sedežne je odvisen od vrste madeža. Manj trdovratne madeže lahko očistimo že z uporabo vode in krpe, trdovratnejše madeže, kot so denimo olje, temni madeži ali kri, pa čistimo po posebnih postopkih:

Oljni madeži: Najprej popivnajte olje, ki se ni upilo – najboljše z belim prtičkom ali belo krpo. Madeža nikakor ne drgnite, da ga ne vtrete globje v tkanino. Na madež za nekaj minut nanesite absorbent kot je škrob ali pecilni prašek, da vpije čim večjo količino olja, nato pa počasi in nežno z mehko krtačo ali prsti zdrgnite absorbent in ga odstranite ter pazite, da pri tem ne poškodujete tkanine. Ko absorbcijsko sredstvo odstranite, bi s tem moral biti odstranjen tudi madež. Če madež še ni odstranjen, ponovite postopek z absorbentom. V kolikor ponovni postopek madeža ni odstranil, nanj nanesite blago čistilo ali detergent (nevtralen pH), z mehko gobo ali krpico vtrite čistilo v tkanino. Preostanek detergenta obrišite z vlažno krpo. Po čiščenju pustite tkanino, da se naravno posuši.

Krvni madeži: Če kri pristane na tkanini, je najboljši postopek za odstranjevanje sledeč: kot pri vseh madežih priporočamo hitro ukrepanje, ker se sveži madeži lažje odstranijo kot posušeni. Krvavi madež takoj speremo pod tekočo hladno vodo. S tem boste pomagali preprečiti, da madež prodre globlje v garnituro. Bodite pozorni, da uporabite hladno vodo, saj lahko topla voda madež naredi bolj trdovraten.
Po izpiranju madež nežno zdrgnite z blago milnico. Z nežnim drgnjenjem se boste izognili poškodbi tapetniških materialov.
Če krvni madež v celoti še ni odstranjen, lahko uporabite mešanico hladne vode in amonijaka v razmerju 1:1. Mešanico previdno nanesite na madež, saj lahko ta povzroči bledenje ali poškodbo nekaterih vrst materialov. Po nanosu čistilne raztopine madež izperite s hladno vodo in s tem odstranite ostanke čistilnih sredstev. Izpiranje je izredno pomembno, ker s tem preprečite morebitno draženje vlaken.

Vino: Kot pri ostalih madežih je potrebno hitro ukrepati. S čisto krpo ali čistimi robčki absorbirajte presežek vina, madeža pa ne drgnite, ker boste s tem samo povečali površino madeža. Madež previdno obrišite z vlažno krpo ali gobo. Čiščenje pričnete na robu madeža in se s krožnimi gibi približujte središču. Pazite, da z drgnjenjem ne poškodujete materiala. Če je madež bolj trdovraten, lahko preizkusite še druge metode, kot je raztopina belega kisa in vode v razmerju 1:1. Raztopino nežno nanesite na madež in ga nato obrišite s čisto, vlažno krpo. Uporabite detergent z nevtralnim pH-jem. Z mehko krpo ali gobico nežno vtrite detergent v tapetniško blago. Preostanek čistila na koncu obrišite z vlažno krpo.

Preden postopek uporabite na vidnejši površini, se je dobro prepričati, da se bo tkanina dobro odzvala na čistilni
postopek in sredstva, ki jih uporabljate. Priporočamo vam, da po čiščenju tapetniško blago pustite, da se naravno posuši. Sušenje na neposredni sončni svetlobi vam odsvetujemo, da ne pride do bledenja oz. drugih toplotnih poškodb tkanine, vsekakor pa blaga nikoli ne sušite v sušilnem stroju, saj se lahko skrči ali drugače poškoduje.

Naše sedežne pa se preverjeno najboljše čistijo z Miraclean gobicami. Eno boste prejeli zraven svoje sedežne. Večino madežev samo prebrišete (brez vode ali dodatnih čistil), gobica pa bo madeže pobrala.

💡 Svetujemo vam, da vsako čistilno metodo s čistilnim sredstvi preizkusite na manjšem, manj vidnem delu tkanine ali da to potestirate na brezplačnih vzorčkih, saj ima vsak material svoje lastnosti in priporočene načine odstranjevanja madežev.

Snemljive prevleke - pranje in oblačenje

Slednje velja za FEYDOM izdelke, ki imajo “Snemljive prevleke”. Vsi naši modeli s to oznako imajo snemljive pralne prevleke, ki jih lahko iz sedežne snamete in operete.

Prevleke perite na 30°C brez (oz. s čim manj) centrifuge. Mehčalca ne uporabljajte. Pri pranju jih dajte v vrečo za občutljivo perilo, saj lahko drgnenje ježkov uniči teksturo prevleke.

Bodite pozorni, da ko prevleke snemate, ježke pritrdite na notranjo stran prevleke. Če tega ne storite, lahko ježki med pranjem poškodujejo prevleko.

Oprane prevleke oblečite še rahlo vlažne, ob oblačenju pa ježke zavihajte na notranjo stran prevleke, da se vam ne lepijo na filc in da ne uničijo zaščitnega sloja.

Ali se prevleke po pranju res enostavno namestijo na sedežno garnituro?

Vsekakor, saj tudi mi vsako sedežno, preden jo dostavimo, oblečemo v prevleko. Velja pa omeniti, da so prevleke iz tapetniškega blaga in narejene na tesno, da se material ne guba. Zato priporočamo, da se obleke še rahlo vlažne oblečejo nazaj na sedežno. Najbolj pomembno pri preoblačenju je, da se najprej ježke prilepi na notranjo stran, saj se v nasprotnem primeru lepijo na filc, kar oteži oblačenje in uničuje zaščito.

Pri oblačenju je najbolje, da po tem, ko zaprete ježke, rob prevleke poravnate s konstrukcijo sedežne in prevleko enakomerno na vseh straneh napenjate, dokler sedežna ni oblečena

Lahko namestim snemljive prevleke čez fiskne prevleke?

V primeru, da ima vaša sedežna garnitura fiksne prevleke, se novih prevlek ne da namestiti čez obstoječe prevleke.

Če se znajdete v takšni situaciji vam lahko priporočamo, da najdete tapetnika, pri nas pa lahko naročite novo blago. S tapetnikom se posvetujte tudi koliko blaga boste potrebovali.

Je mogoče kupiti tudi posamezen element?

Vsak element, ki ga imamo v ponudbi, je možno kupiti samostojno. Glavni koncept FEYDOMa je navsezadnje trajnostna naravnanost, ki temelji na tem, da si lahko elemente kadar koli dokupite, zamenjate prevleke ali le spremenite barvo. V kolikor se vam kateri od elementov poškoduje, lahko zamenjamo le ta del ali le posamezno poškodovano prevleko. VSE SE DA!

Kaj se svetuje za alergije?

Zagotovo bomo svetovali sedežno garnituro s snemljivimi prevlekami, ki se jih lahko v celoti opere. Svetujemo tudi nakup dodatnih prevlek, ker jih boste zaradi pogostega pranja lahko hitreje menjali.

Priporočamo:

  • Redno sesanje sedežne garniture (globinskega sesanja na naših sedežnih garniturah ne svetujemo, ker se s tem
    lahko poškoduje silikonski ovoj). Priporočamo uporabo sesalnika s HEPA filtrom, ki lahko učinkovito zajame majhne delce in alergene.
  • Prevleke za sedežne garniture se pere v pralnem stroju na 30 stopinj. V primeru alergij priporočamo pogostejše
    pranje, da se s tem odstrani alergene, ki povzročajo nevšečnosti. Priporočamo uporabo blagega detergenta brez vonja, ki je primeren za občutljivo kožo. Mehčalcev ne uporabljajte.
  • Priporočamo redno zračenje prostora, v prostor lahko namestite tudi čistilec zraka – vse to bo zmanjšalo kopičenje alergenov.
  • Pomembna je tudi dobra higiena. Priporočamo redno pranje blazin in odej, ki jih uporabljate na sedežni garnituri.

Ker pa nam manjkajo medicinske kvalifikacije, v prvi vrsti priporočamo, da se posvetujete z alergologom, ki vam lahko svetuje najbolj ustrezne rešitve.

Montaža in dostava

Ali lahko ob montaži odpeljete staro sedežno?

Lahko! V kolikor želite, vam lahko odpeljemo staro sedežno na deponijo, pri čimer zaračunamo storitev v vrednosti 250 €. Ob potrditvi odvoza morate poslati sliko vaše stare sedežne garniture in navesti informacije o posebnostih (težak dostop, ni dvigala…). V kolikor se na lokaciji izkaže, da odvoz ni mogoč, si pridržujemo pravico neizvedbe storitve in vračilo denarja.

Ali za premikanje potrebujem posebno znanje ali orodje?

Ne, vsako sedežno lahko sestavite in premikate brez orodja ali dodatnih pripomočkov. Vse sedežne garniture bodo ob dostavi zavite v zaščitno folijo in na robovih dodatno zaščitene s kartonom. Večina elementov je pakiranih posamično, zato bo na koncu ostalo nekaj odpadne embalaže.

Priporočeno je, da se ob nakupu pozanimate o karakteristikah posameznega modela. To lahko naredite v salonu, na straneh modelov na spletu ali na materialih, ki jih dobite zraven sedežne.

Lahko izbiram termin dostave?

Termin dostave izberemo mi, o njem vas obvestimo vsaj 1 teden vnaprej. Dostave opravljamo v času med 8h in 15h od ponedeljka do petka.

V kolikor se s predlaganim terminom ne strinjate, ali pa želite sami izbrati datum in uro že vnaprej, lahko svoj termin dostave izberete ob doplačilu 150 €. Svoj termin dostave si ob doplačilu lahko izberete na poljuben dan od ponedeljka do petka med 8:00 in 15:00 ali v soboto med 8:00 in 12:00 (vendar ne na dela proste dni).

Kako je z dostavo in montažo?

Celotno dostavo in montažo vam izvedemo mi, ter odpeljemo odpadno zaščitno embalažo v katero je bil izdelek pakiran v kolikor izberete to storitev, ki je ob nakupu nad 1.000,00 Eur brezplačna. Na termin dostave morate poskrbeti, da je do mesta montaže mogoč neoviran prehod v širini vsaj 60 cm za dostavo FEYDOM sedežne oz. Najmanj 80cm, v kolikor ste se odločili tudi za odvoz na deponijo. Pred predvidenim terminom dostave sami poskrbite tudi za primerno zaščito tal od vhoda do mesta kjer bo sedežna garnitura postavljena.

Če se odločite za hitro kurirsko pošto vam kurirska služba sama sporoči predviden termin dostave, v tem primeru v celoti dostavni termin dogovarjate z njimi. Pri tej storitvi ni možen vnos v stanovanje in montaža.

Izbran izdelek pa lahko tudi osebno prevzamete v našem salonu v Ljubljani ali pa v našem skladišču v Polzeli.

Plačilo in garancija

Lahko pri vas plačujem tudi po obrokih?

Tako je, mogoče je tudi obročno plačevanje. Pri obročnem plačevanju z LeanPay vam do 24 obrokov stroške odobritve častimo mi, do 48 obrokov pa jih plačate sami. Obročno plačevanje imamo omogočeno tudi preko kartice Diners.

V primeru plačila z Leanpayom se je potrebno tudi verificirati z osebnim dokumentom. Glede na izbran postopek se boste morali verificirati v salonu ali ob dostavi.

Aktualne pogoje najdete objavljene na njihovih spletnih straneh:

 

Če imate kakšne druge predloge, nam pišite – morda dodamo še kakšen drug način.

Koliko znaša garancija na sedežne garniture FEYDOM?

Garancija FEYDOM za vse izdelke znaša 2 leti, z možnostjo podaljšanja garancije na notranjo leseno konstrukcijo in strukturo za dodatna 3 leta, če kupec po dostavi izpolni določene pogoje, to je: oddaja mnenja o izdelku in/ali storitvah in dodajanje slike izdelka. Dodatna triletna garancija se nanaša izključno na notranjo strukturo in lesene dele izdelkov. Za aktivacijo podaljšane garancije je potrebno izpolnjevanje teh pogojev in pisna potrditev izpolnitve pogojev s strani podjetja FEYDOM.

Za bolj podrobne informacije priporočamo branje garancijske izjave.

Kakšen je pogoj za oddajo naročila?

ONLINE NAROČILA:
Pogoj za oddajo naročila je plačilo celotnega zneska.

NAROČILA V SALONU:
Pogoj za oddajo naročila je plačilo vsaj polovice zneska naročila. Drugo polovico (oz. preostali del) plačate vsaj en teden pred dostavo; o tem vas predhodno obvestimo.

Katere vrste plačil sprejemate?

Sprejemamo plačila s kartico, gotovino, nakazilom na TRR, PayPal-om, s kriptovalutami in plačilom na obroke (Leanpay in Diners).

Prijava uporabnika
Ali še nimate uporabniškega računa? Registracija
Registracija uporabnika

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our pravilnik o zasebnosti.

Ali že imate uporabniški račun? Prijava
Povzetek naročila

V košarici ni izdelkov.