Prevoz do naslova z vnosom in montažo
Stranka se lahko odloči tudi za vnos garniture v stanovanje in montažo le-te – v tem primeru je blago dostavljeno tudi skozi vhodna vrata v stanovanje na naslov, ki ga kupec navede v naročilu. Pri tem morate zagotoviti neovirano pot za vnos naročenega blaga v stanovanje ter poskrbeti za zaščito tal in ostale opreme v stanovanju. V kolikor je pot v stanovanje ovirana ali karakteristike objekta tega ne dovoljujejo (ozko stopnišče, krožne stopnice), vam vnosa ne moremo zagotoviti. Širina vrat na objektu mora biti vsaj 80 cm. Pri tem poskrbimo tud za odvoz embalaže v katero je bila garnitura zapakirana.
O dnevu in uri dostave obvesti podjetje FEIDOM AA d.o.o. potrošnika vsaj en teden pred dostavo.
V kolikor dostava blaga na naslov, ki ga je v svojem naročilu označil kupec, ni mogoča iz razloga, ker blaga, ki je predmet dostave, ni mogoče dostaviti ker oseba, ki blago dostavlja, ugotovi, da se kupec ne nahaja na navedenem naslovu, kljub temu, da je bil predvideni čas dostave kupcu sporočen, kupec pride v zamudo ter nosi stroške brezuspešnega poskusa dostave, oseba, ki blago dostavlja, pa sme kupcu sporočiti, da ta naročeno blago v nadaljevanju prevzame na lokaciji, ki jo oseba, ki blago dostavlja, navede v svojem sporočilu, prodajalec pa sme kupcu zaračunati običajne stroške plačane ležarine.
Skladiščenje garniture je brezplačno prvih 14 dni od dneva dobave garniture v naše skladišče, Kasneje se vsak dodatni dan skladiščenja zaračunava 2 EUR na garnituro.
Blago se šteje za dostavljeno, ko kupec predstavniku prodajalca, ne glede na način dostave (torej vključno s predstavniki dostavljavca), pisno potrdi prevzem blaga .
Če je kupec potrošnik, preide nevarnost naključnega poškodovanja ali uničenja blaga na kupca v trenutku, ko je blago skladno s predmetnimi splošnimi pogoji dano na razpolago kupcu ali ko kupec skladno s predmetnimi splošnimi pogoji pride v zamudo. V vseh drugih primerih preide nevarnost naključnega poškodovanja ali uničenja blaga na kupca v trenutku izročitve blaga s strani prodajalca dostavljavcu.
Prodajalec sme v primeru zaznanih težav z izpolnitvijo plačilne obveznosti kupca odpošiljanje blaga ali celo samo izročitev blaga kupcu po odpošiljanju po svoji prosti presoji odložiti ali preklicati do popolne izpolnitve plačilne obveznosti kupca.